RALLY

TEAM

Krówki reklamowe!! Kolportuj z nami! Krówki reklamowe!! Happy Hour! Kolportuj z nami!

RALLY TEAM


Rajdy samochodowe to dyscyplina bardzo widowiskowa od lat. Rosnące z roku na rok zainteresowanie jest zasługą zarówno znakomitych kierowców, przysparzających wielkich emocji swoim kibicom, jak i mediów, które coraz chętniej relacjonują sportowe zmagania zawodników. Pierwszy rajd zorganizowany przez Automobilklub Polski datuje się na lipiec 1927 roku. Liczył wówczas 600 kilometrów.






Międzynarodowe kontakty polskich automobilistów mają bardzo długą tradycję. Pionierem był Stanisław Grodzki, który wybrał się w lipcu 1897 roku, samochodem Peugeot na wyścig Paryż-Dieppe. Niestety ze względu na długą trasę do pokonania (ok. 2000km) oraz pewnych perturbacji po drodze, nie dotarł na czas rozpoczęcia rajdu i nie mógł wziąć w nim udziału. Będący pod wrażeniem wyczynu Polaka Automobile-Club de France uhonorował go brązowym medalem _ nagrodą specjalną. Obecnie Polska staje się areną do międzynarodowych zmagań rajdowych. Czerwcowy Rajd Polski jest już zaliczany do Mistrzostw Europy. Przyszły rok - 2009 - będzie już eliminacją do Mistrzostw Świata. Media i kibice oszaleją na punkcie tej imprezy. Warto skorzystać z tej szansy.



TEAM RAJDOWY


Kierowca: Bogumił Klimiuk
Pilot: Jarosław Olak
Manager: Katarzyna Kwiatkowska
Szef mechaników: Krzysztof Klimiuk
Mechanicy: Marek Stryganek, Cezary Ostapowicz



OFERTA SPONSORSKA


Promując markę własną należy pamiętać, że dla wielu klientów liczy się sam jej wizerunek. Na tak konkurencyjnym rynku jakim jest dzisiaj rynek polski, wiele firm poszukuje tańszych i efektywniejszych form promocji niż tradycyjna reklama. Badania przeprowadzone przez firmę Pentagon Research wskazują na rosnące zainteresowanie sponsoringiem sportowym, które w 2007 było warte 983 milionów złotych. To o 20% więcej niż w roku 2006! Oczywiście prym wiodą dyscypliny z którymi Polacy są związani emocjonalnie (piłka nożna) oraz takie w których Polska odnosi spektakularne sukcesy (siatkówka). Ale tu też koszty są najwyższe. Te same badania wskazują zainteresowanie sponsorów innymi dyscyplinami sportowymi, które przynoszš porównywalne korzyści marketingowe przy znacznie niższych kosztach.